بهشت هشتم

خادما گریه کنون صحنتو جارو میزنن

بهشت هشتم

خادما گریه کنون صحنتو جارو میزنن

بهشت هشتم

امام رضا (ع) می فرمایند :
ایمان چهار رکن دارد : 1-توکل بر خدا 2-رضا به قضای خدا 3- تسلیم به امر خدا 4-واگذاشتن کار به خدا

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

الهی من فدات شم ...

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ق.ظ

آقا جان امام رضا ...

الهی من فدات شم ... الهی من فدای خاک پات شم

خودت که جای خود داری ... الهی فدای تک تک کبوترات شم

کفشداری‌هات هم برای من بهشته ... فدای خاک پای زائرات شم






موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۶
امیر حسین قاسمی

نظرات  (۲۹)

۱۷ دی ۹۳ ، ۰۹:۳۰ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
...

راسته میگن آقا...   
پنجره فولاد شما 
 برات ڪربلا میـــــכه ؟
 یڪ پنجره فولاد כلم تنگ تو آقــــــــاست 


ان شاالله زیارت روزیتون بشه//
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۹ امید ابراهیمی
سلام میشه وبلاگم رو لینک کنید

۱۷ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۰ کمی بودن ...
دلتنگ امام رضام......
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۰ ** معتکف**
السلام علیک یا امام الرئوف
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۱ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

خدا خیرتون بدهد

داغ دلمون را تازه کردید.
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۲:۳۸ مصطفی عزتی
چه طوری مداحی رورای دانلود می گذاری لطفا به وبلاگم یا ایمیلم طریقه دانلود گذاشتن رو بفرست

۱۷ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۵ کنیز حضرت مادر(س)
ســـلام
از بس گناه کرده ام آقا دیگر به من ... " شش گوشه " که هیچ رخصت " مشهد " هم نمیدهی
زیبا بود موفق باشید در پناه امام هشتم علیه السلام
التماس دعا
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۹ هم‌قدم راوی
سلام. 
وقتی هوایی حرم امام رضا جان می‌شه این دل، فقط باید خود آقا به دادش برسه...
یا علی بن موسی الرضا (ع)
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۷ یادگار ایران
سلام علیکم.
خیلی خوبست. بیشتر مطلب بگذارید.

یا علی(علیه السلام)
بیشتر از همه بیمارای پنجره فولادو دریاب که خیلی خیلی ...گرفتارن
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۵:۰۱ حاج سالار
سلام 
خب الان درباره چی باید نظر بدیم؟
درباره مداحی ؟
پاسخ:
سلام خوش امدید
در مورد قالب
در مورد مطالب
در مورد تصاویر
در مورد فایل های صوتی و ....
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۶ کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
دو وجـــــه الله ربانــــے و سر الله سبحانــــے...
دو رخسار سماواتــــے
دوانسان خدا سیـــــما....
دو عیسی دم دو موسی ید دو حسن خالق سرمـــد....
یکی صادق یکـــــی احمد
یکــی عالی یکــی اعلا..

میلاد دو نور الهی تهنیت

۲۱ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۹ امیر محجوبی
ممنون که به وبلاگم سر زدی.
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۳ میر حسین دلدار بناب
سلام
خسته نباشید امیر حسین عزیز.
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۲ مهدی شعبانی
سلام دوست گرامی وبلاگ عالیه...انشالله موفق باشی... <3

۲۲ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۲ مهدی شعبانی
سلام دوست گرامی وبلاگ عالیه...انشالله موفق باشی... <3

۲۲ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۲ مهدی شعبانی
سلام دوست گرامی وبلاگ عالیه...انشالله موفق باشی... <3

۲۲ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۲ مهدی شعبانی
سلام دوست گرامی وبلاگ عالیه...انشالله موفق باشی... <3

۲۲ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۳ میلاد فرضی زاده
الهی فدای تک تک کبوترات شم
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۵ آرمان بدیعی

بیاین به جای شعر «یه توپ دارم قلقلیه» به فرزندانمون این شعر رو یاد بدیم؛
یه دل دارم حیدریه
عاشقه مولا علیه
من این دل ونداشتم
از تو بهشت برداشتم 
خدا بهم عیدی داد 
عشق مولا علی داد

۲۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۹ محدثه انصاری
زیارت این بهشت روزی هر سالتون باشه.
۲۳ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۸ andishe اندیشه
سلام و سپاس از لطفتون 
ان شاءالله حال و هوای دلتون همیشه امام رضائی 

وبلاگتون هم خیلی خوبه

التماس دعا
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۸ محدثه انصاری
به روزم با : پیامبر من از برگ گل لطیف تر است اما من..

خوشحال میشم سر بزنید
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۸ محدثه انصاری
به روزم با : پیامبر من از برگ گل لطیف تر است اما من..

خوشحال میشم سر بزنید
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۳۶ ترنم تنهایی

سلام وب زیبا و پر محتوایی دارید.

 با افتخار لینک هم شدید.خوشحال میشم به بنده هم سر بزنید

۰۹ بهمن ۹۳ ، ۰۴:۵۸ خادم رسانه
باسلام قدم سر چشم های ما بگذارید وبازدید بفرمایید:
ryazahra.blog.ir
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۸ خادم الزهرا
سلام وبلاگ خوبی دارید
خوشحال میشم ب ماهم سری بزنید
و من الله توفیق
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۰۳:۱۰ میثم حسینی خو
ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">